Konferencja Polzak Marketing 2021 “Czego uczy nas pandemia. Marketing rozwiązań w eventach, digitalu i produkcji TV/VIDEO.
Polzak Marketing 2021 to 5 edycja wydarzenia, którego celem jest poszerzanie wiedzy oraz kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych, a także wymiana doświadczeń i dobrych praktyk.
Skierowana do przedstawicieli marketingu, zakupów (procurementu), agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wydawców!
W programie case studies, prezentacje, prelekcje.
Terminy poszczególnych wydarzeń to:
20.05 – Eventy
16.06 – Digital
23.06 – Produkcja TV/VIDEO
Konferencja online z El Padre
Wraz z naszymi partnerami Media Service oraz Transmisje Live mamy zaszczyt produkować wszystkie trzy wydarzenia tegorocznej edycji, wszystkie w formie eventu online transmitowanego do dedykowanej platformy dostarczonej przez agencję Ministry of Creativity. Za przygotowanie i spójność contentu odpowiada agencja Live Age/Lively.
Dziękujemy za udział w 1. wydarzeniu – Marketing rozwiązań w eventach!
Dziękujemy za Państwa udział! Na spotkanie zarejestrowało się 369 osób!
Dziękujemy wszystkim prelegentom ze strony marketingu, zakupów i agencji. Byli z nami:
Krzysztof Kiełmiński, Dyrektor Biura Komunikacji PKP Energetyka
Jakub Ćwikliński, Wiceprezes Zarządu, Event Director El Padre
Ewa Krupa, Dyrektor Kultury i Rozwoju Orange Polska
Artur Ucher, Prezes Zarządu Imagine Nation
Dawid Bednarski, Creative Director Imagine Nation
Anna Dubaj, Marketing Manager Poland EBG Solution&MKT Dept. Huawei Polska
Łukasz Klimczak, COO Bespoke
Konrad Jan Wielgórski, CEO Bespoke
Łukasz Michałczak, Senior Account Manager Bespoke
Monika Kiełtyka-Michna, Head of Global Procurement Services AstraZeneca
Magdalena Heinrich, Procurement Manager AstraZeneca Pharma Poland
Beata Krajewska-Forysiak, Astra Zeneca, Global Procurement Services
Mariusz Nowak, CEO Ministry of Creativity
Marcin Sienkowski, Head of Marketing OLX.pl
Marta Wojakowska, Creative Event Planner Live Age
Ewelina Zimny, Event Manager Live Age
Dominik Górka, co-CEO i Dyrektor Kreatywny Live Age
Marcin Franczak, Główny Specjalista ds. Projektów Eventowych Grupa PZU
Rafał Żółtonos, Department Manager/Parts & Accessories KIA
Anna Ufnal, Event Production Director, Plej
Karolina Starkowska, Buyer Lotte Wedel
Dariusz Maciołek, Managing Director BNP Paribas Bank Polska
Dziękujemy Magdalenie Kondas, redaktor naczelnej MeetingPlanner.pl za prowadzenie spotkania!
Zapraszamy na kolejne 2. wydarzenie – Marketing rozwiązań w digitalu. Czego uczy nas pandemia?
Widzimy się już 16 czerwca (środa) w godz. 15:00 – 16:30!
Jak wykorzystywać potencjał digitalu w marketingu? Nowe usługi, nietypowi partnerzy, potencjał technologii i szanse dla przyszłości czyli marketing rozwiązań w digitalu.
O niestandardowych rozwiązaniach w digital marketingu powiedzą agencje Gameset, Fantasyexpo, Loyalty Point, Semahead, E-Contenta na bazie sukcesów swoich klientów – marek IKEA Group, KFC (AmRest), Black Red White, Grupa Żywiec.